Poëzie - 'November en December Waren Verboeiend'

12-11-20

Hoi dag
Wat ben je jong
Ik heb je lief
Toch is er iets
Je gaat zo snel
Blijf nu toch
Herinner me
Niet enkel ouder te worden
Je ziet het niet
Dat komt nog wel
Nu wordt het tijd
Het is altijd
Hetzelfde liedje
Krijgt opnieuw betekenis

02-12-20

Ik twijfel
Omdat ik denk
Dat het anders kan
Anders moet
Terwijl wat je ook doet
Wat moet zijn
Zal zijn
War moet je anders
Beginnen
Zonder mij
De wereld rond
De ruimte nemen
Neem hem maar
Ik neem hem ook
De onbekende weg
Simpelweg
Omdat ik het ben

17-12-20

Slechte timing is pijnlijk lief
Maar stel je eens voor
Dat het een kwestie van tijd was
Dan waren we er al lang geweest

22-12-20

Ik maak mij geen zorgen
Over de grote lijnen
Neem de nodige zijpaden
Omdat ik geloof
Dat de wijzers door het noorden worden aangetrokken
Zodat ik het mij niet hoef aan te trekken
Wanneer ik de weg weer eens kwijt raak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verboeiend + Blog design by labinastudio.